martes, junio 20, 2006

 

AGENDA MES JULIO

Sala COMUNicARTe

Sábado 1 de julio "L'error del sistema es transcriu aquí en un epígraf de cal·ligrafia. I cau, com tot cau, en el silenci ambigu de les lletres, que també cauen. Serveixen a qui pateix, a qui sent que sent; serveixen a la platxèria. Mentre cauen, es barregen els dos sentits de la seva essència en una aroma heterogènia: l'ortodòxia estricta de les formes i l’alliberament de totes elles.

Com que han de caure, sigui com sigui, ho fan amb delicadesa per no fer-se mal. Un dia resumiren el dolor; avui, l’esborren, perquè prenen el sentit invers de la mateixa direcció, i el resultat n’exalta les figures dels dos extrems. Lligades o deslligades, les lletres s’obliden ja del dolor ocult.

Eren de cera.”

" Somos archipiélagos planetarios con sueños a la deriva."


Sábado 8 de julio
por PANORAMIX
"Empezó con las primeras cintas de mezclas a los 14 años (1986),
a los 18 pinchó en varios locales de Mataró (Oblicue, Factoría, Litoral, Freelance)
durante 2 años. Después un largo periodo de inactividad 10 años,
hasta el 2000 cuando retomó el contacto con dj´s y productores locales.
Dos años más tarde, pasó por el grupo "il putto musicante" participando
en sus conciertos como DJ y desde hace un año está de residente
en el Arcadia café cultural."



CURSOS (places limitades)

( tots els dimecres de 11h a 12.30h )

( del 5 al 26 Juliol de les 19.30h a 21h )



Musiqein, tienda de discos de Comuna, se apunta a la moda de los blogs y ya tiene el suyo propio. Ya hemos colgado información del disco de (lo:muêso) y un link para ver su nuevo video de la canción " Dancin' like robots " de su último álbum (next:matêria). Podéis visitarlo en www.musiqeinthegravity.blogspot.com

En breve más info de discos.





martes, junio 13, 2006

 

Jaume Romagosa Nebot, cançons "silencioses"

Dissabte día 17 de Juny a les 19h
sala ComUniCarte

Concert de cançons "silencioses" a la Comuna de l'Art, Mataró. La gran majoria ja sabeu que les cançons que composa en Jaume, tant en català com en castellà, ténen el propòsit de relaxar-nos, de crear-nos imatges mentals suggerents que ens ajudin a posar-nos en contacte amb la nostra ànima, els nostres somnis, la nostra essència divina. Fan emocionar-nos i sentir-nos més units amb nosaltres mateixos, amb els que ens envolten i amb els que potser són lluny. Fan sentir-nos dins del Tot, en perfecte harmonia amb l'Univers. Ens aporten pau i ens transmeten la joia de ser. Per això s'anomenen "cançons silencioses", perquè ens acosten al Silenci intern.
Interpretades amb la veu acompanyada d'una guitarra espanyola ens ajuden a augmentar la nostra freqüència vibratoria amb la conseqüent millora de la salut en tots els nivells (físic, mental-emocional i espiritual).

martes, junio 06, 2006

 

Micronautas en sala COMUNicARTe 10/06/2006

Micronautas are
dj Pollofrito, dj Jelly, dj Xtrme and dj Little Elf

10/06/06 a les 17h a 21h


Micronautas nacen en una clase de la escuela de sonido Microfusa(Bcn). Las habilidades innatas y aprendidas de este equipo de djs de Hip-Hop, House y Techno se concretarán en una sesión que dará mucho espectáculo tanto a los amantes del sctratch y el turntable como a los aficionados a la pista de baile. Una delicia para oídos y vista es ver la pericia técnica con la que dominan el lenguaje de los vinilos. Cuando acabe la sesión ya no tendrán que enseñar el diploma que los acredita como DJs porque lo habrán demostrado ampliamente

sábado, junio 03, 2006

 

ASTRACO sala cOmUniCarte 03/05/06


This page is powered by Blogger. Isn't yours?

- - - - - - - - - -